Grundfos راه‌حل‌های نوین مدیریت فاضلاب در منطقه خاورمیانه و آفریقا را معرفی کرد

Grundfos راه‌حل‌های نوین مدیریت فاضلاب در منطقه خاورمیانه و آفریقا را معرفی کرد

گروندفوس، رهبر جهانی در راه‌حل‌های پیشرفته پمپ و فناوری‌های آب، امروز توسعه مدل جدید پمپ فاضلاب SE/SL Range 56 را در سراسر منطقه خاورمیانه و آفریقا اعلام کرد.

این پمپ‌های فاضلاب SE/SL Range 56 که در اوایل سال 2023 به صورت جهانی معرفی شدند، برای مقابله با چالش‌های رو به افزایش مدیریت فاضلاب طراحی شده‌اند و راه‌حل‌های قابل اعتماد و کارآمد برای ترکیبات مختلف فاضلاب ارائه می‌دهند و تضمین می‌کنند که زیرساخت‌های پایدار فراهم شوند.

مایکل نیلسن، مدیر فروش منطقه‌ای برای هند، آسیای مرکزی، خاورمیانه و آفریقا (IMEA) در گروندفوس، اظهار داشت: «معرفی پمپ‌های SE/SL Range 56 در منطقه خاورمیانه و آفریقا یک دستاورد مهم در مسیر ما برای بهبود مدیریت فاضلاب شهری است. این پمپ‌ها برای پاسخگویی به چالش‌های منحصر به فرد منطقه ناشی از روند شهری سازی سریع و گسترش صنعتی طراحی شده‌اند. با ارائه فناوری‌های نوین به شهرداری‌ها، آنها را قادر می‌سازیم که به اطمینان برخورد کنند با فشارهای روزافزون بر زیرساخت‌های فاضلاب، اطمینان از پایداری و کارایی برای آینده.»

پمپ‌های SE/SL Range 56 با استفاده از تکنولوژی پره Open S-tube®، برای مدیریت موثرتر فاضلاب توسط شهرداری‌ها به کمک آمده‌اند و این تکنولوژی پمپ‌ها تا کنون هیچ حادثه انسدادی گزارش نشده است.

ناراسیمهان کریشناسوامی، مدیر محصولات منطقه‌ای، ابزارهای آبی، IMEA اظهار کرد: «رده SE/SL 56 یک توسعه طبیعی از هیدرولیک باز S-tube® است که در سال 2021 برای پمپ‌های کوچکتر زیر 30 کیلووات معرفی شد. بعد از عملکرد قابل اعتماد بیش از دو سال و نیم، ما محدوده را تا 63 کیلووات گسترش دادیم.»

پمپ‌های SE/SL Range 56 از طراحی نوین پره Open S-tube® بهره می‌برند که شامل سه نکته اصلی است:

  • آغاز بدون مشکل: برای تعویض و نگهداری آسان طراحی شده‌اند، این پمپ‌ها گزینه قابل تنظیم و تحویل سریع را ارائه می‌دهند که تضمین می‌کند کمترین توقف و عملیات بی‌دردسر.
  • کارایی انرژی: با موتورهای با کارایی IE4، گزینه‌های حسگر هوشمند، و کارایی هیدرولیک بالا، این پمپ‌ها فناوری SmartTrim را دارا هستند که به حفظ کارایی در طول عمر پمپ کمک می‌کند و در نتیجه منجر به صرفه جویی قابل توجه در انرژی می‌شود.
  • طراحی پره انعطاف‌پذیر و خودشوند: طراحی پره غیر انسدادی و غیر ایجاد مشکل این پمپ‌ها اطمینان از عملکرد پایدار و پرفورمانس بالا را فراهم می‌کند.

انتقال به سیستم‌های موجود با پمپ‌های SE/SL 56 بسیار آسان است. آنها دارای مجموعه‌ای از آداپتورها و پیکربندی‌ها هستند که انتخاب مناسب در نصب‌های موجود را فراهم می‌کنند. این انعطاف‌پذیری باعث می‌شود که شهرداری‌ها بتوانند به راحتی سیستم‌های فعلی خود را با این پمپ‌های پیشرفته ارتقا دهند و در نتیجه هزینه کل مالکیت را کاهش دهند.

پمپ‌های SE/SL Range 56 از طریق توزیع‌کنندگان مجاز و شرکای فروش گروندفوس در منطقه برای شهرداری‌ها و حرفه‌ای‌های مدیریت فاضلاب در دسترس قرار دارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر، لطفاً به وب‌سایت www.grundfos.com مراجعه فرمایید.

درباره گروندفوس

گروندفوس در راس حل مسائل آب و اقلیم جهانی قرار دارد و به دنبال بهبود کیفیت زندگی افراد در سراسر جهان است. به عنوان ارائه‌دهنده برجسته راه‌حل‌های پمپ و آب، گروندفوس متعهد است که با فراهم‌آوردن راه‌حل‌های صرفه‌جویی در مصرف انرژی و ذخیره آب، این شرکت تلاش می‌کند تا با ایجاد روش‌های صرفه‌جویی در مصرف آب و سیستم‌های مدیریت آن در برنامه‌های کاربردی متنوع برای آب شهری، صنعتی و ساختمانی، حفظ، حفاظت و بهبود چرخه آب را تقویت کند. با فعالیت در بیش از ۵۶ کشور و داشتن تیم پرقدرتی که بیش از ۱۹ هزار نفر را شامل می‌شود.

منبع Grundfos راه‌حل‌های نوین مدیریت فاضلاب در منطقه خاورمیانه و آفریقا را معرفی کرد (zawya.com)

این نوشته در ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *