بی‌ام‌و M4 GT3 اُوکیو عمان به دلیل نقص فنی در مسابقات قهرمانی GT اروپا کنار گذاشته شد

بی‌ام‌و M4 GT3 اُوکیو عمان به دلیل نقص فنی در مسابقات قهرمانی GT اروپا کنار گذاشته شد

اسپافرانکورشان، بلژیک – 2 ژوئیه 2024 – امیدهای تیم اُوکیو عمان برای کسب مقام در مسابقات 24 ساعته اسپا فرانکورشان بلژیک به دلیل نقص فنی در موتور بی ام دبلیو M4 GT3 در دور آخر از بین رفت. این تیم که در رده برنز رقابت می‌کرد، 8 ساعت مانده به پایان مسابقه از دور خارج شد.

تیم اُوکیو عمان که از رده یازدهم استارت زده بود، با عملکردی درخشان به رده پنجم صعود کرده بود. با این حال، پنچری لاستیک در اثر برخورد با آوار آنها را به رده هجدهم سقوط داد. با وجود بارندگی و حوادث متعدد در طول مسابقه، تیم با تلاش رانندگان و کادر فنی به رده خود بازگشت.

اما در دور آخر، مشکل فنی در موتور بی ام دبلیو M4 GT3 مانع از ادامه مسابقه برای کالین ویلیام، راننده تیم شد. علیرغم تلاش‌های تیم فنی برای حل مشکل، نقص فنی برطرف نشد و اُوکیو عمان مجبور به کناره گیری از مسابقات شد.

احمد الحارثی، راننده تیم، در این خصوص گفت: «ما تمام تلاش خود را برای کسب مقام در این مسابقه انجام دادیم و همه چیز برای حضور در سکو مهیا بود، اما متاسفانه بدشانسی و نقص فنی در موتور در لحظات آخر مانع از رسیدن به هدفمان شد.»

الحارثی در ادامه افزود: «با وجود این اتفاق، از عملکرد تیم در این مسابقه راضی هستم. ما با وجود چالش‌های متعدد، تا لحظات آخر برای کسب مقام تلاش کردیم و این نشان دهنده روحیه جنگندگی و تلاش بی‌وقفه تیم اُوکیو عمان است.»

الحارثی در 14 جولای در دور برزیل مسابقات قهرمانی استقامت جهان با تیم WRT شرکت خواهد کرد و امیدوار است که بتواند در این مسابقه به مقام روی سکو دست پیدا کند.

منبع تیم اُوکیو عمان به دلیل نقص فنی در دور آخر از مسابقات قهرمانی GT اروپا کنار رفت (msn.com)

این نوشته در ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *